Image Alt

Cum lucrăm

În cadrul Training Days prioritatea a fost sa creem programe mulate pe nevoia elevului, identificând punctele slabe şi transformându-le din slăbiciuni în calităţi, dar şi exploatând potenţialul din punctele forte şi dezlănţuindu-l. Astfel, viziunea antrenamentelor cu fiecare elev capătă conotaţii holistice, transformându-l încet şi sigur într-un atlet desăvârşit. Şi nu, nu ne plac lucrurile câştigate peste noapte; nu credem în astfel de reuşite.

În sӑptămâna noastră plină de tot felul de sarcini şi responsabilităţi, săptămânӑ ce pare adesea formată doar din doua zile – lunea şi sâmbăta, miza a devenit timpul şi eficientizarea lui într-un mod cât mai mulţumitor, nouă. Nu mai este nevoie să ne-o tot spună ştiinţa: da, se simte că ziua nu mai are 24 de ore, ci 16. Ore în care trebuie să fim la job şi poate să mai stăm după program, să acordăm timp relaţiei, familiei şi prietenilor, cumpărăturilor sau casei, mâncatului, distracţiei, relaxării şi, foarte important, odihnei. Să nu uităm şi de timpul pentru a ajunge din locul A în locul B, şi înapoi. Sau de timpul acordat problemelor care uneori apar din senin, devenind priorităţi peste noapte.

Da, timpul a devenit cea mai importantă resursă în zilele noastre, aşa că antrenamentele sunt axate pe rezultate şi performanţă, respectându-ne în acelaşi timp sănătatea corpului şi a minţii.

Online training

Cum lucrăm?

În pasul 1, mai întâi vom face cunoştinţă printr-un video-call, prin care vom avea ocazia să identificăm şi să discutăm pe larg despre programul de antrenamente care ţi se potriveşte. Vom discuta despre istoricul tău sportiv, despre accidentări, obiceiuri alimentare, program săptămânal, rutină, odihnă şi încă câteva lucruri esenţiale de care trebuie să ţinem cont atunci când ne propunem să ne construim un plan sportiv.

Vei avea de completat şi un formular de evaluare, un jurnal alimentar şi o declaraţie pe proprie răspundere.

După ce vom fi stabilit împreună targetul tău, în pasul 2 vei primi materiale video cu exerciţii explicate concret şi precis, cu număr de repetări şi serii, timpi de pauză sau de lucru şi intensitate.

Totodată, în funcţie de metabolismul şi obiceiurile tale, vei avea şi un plan nutriţional menit să-ţi susţină efortul şi să te aducă tot mai aproape de obiectivul propus.

Întrucât de-a lungul anilor de sport m-am confruntat mereu cu problema automotivaţiei, treptat îţi voi trimite materiale care să te ajute să transformi vechile obiceiuri (care mor greu) într-unele noi şi sănătoase, sau tot felul de pârghii mentale pe care să le foloseşti pentru a-ti optimiza munca.

Pasul 3 e despre tine şi a trece la treabă. Feedback-ul permanent mă va ajuta să-ti ajustez în timp real programul de antrenament, pentru a avea asigurat cel mai bun parcurs sportiv.

Online training
Close
Coș
Cart